Klasy 3M i 3F we Wrocławiu

W dniach 12- 13 października odbyła się wycieczka integracyjna uczniów klas 3M i 3F do Wrocławia. Mimo, iż trwała ona tylko dwa dni, atrakcji nie brakowało. Tuż po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w Hotelu „Zoo”, a następnie udaliśmy się  w stronę Hali Stulecia, gdzie pod okiem przewodnika podziwialiśmy piękno Wrocławia i poszerzaliśmy swoją wiedzę na temat historii i dziedzictwa kulturowego miasta. Musimy przyznać, iż Hala Stulecia, słusznie określana jest mianem perły modernizmu. Jest ona położona w sąsiedztwie Parku Szczytnickiego, na obszarze Wielkiej Wyspy, opasanej Odrą i jej kanałami. Wraz z pozostałymi elementami kompleksu – Wrocławskim Centrum Kongresowym, Pergolą i Fontanną Multimedialną oraz Placem pod Iglicą tworzy wdzięczną przestrzeń rekreacyjną, co sprawiło, iż  mimo niepogody wszystkie te obiekty zwiedzaliśmy z dużym zainteresowaniem. Ogromnym zaskoczeniem okazał się Ogród Japoński, który zachwycił nas swoimi jesiennymi barwami. Kolejnym punktem naszej wycieczki było Wrocławskie Zoo i afrykarium, a następnie krótki odpoczynek podczas posiłku. Drogę powrotną do Hotelu  pokonaliśmy między innymi kolejką linową Polinką, która kursuje nad Odrą między kampusami Politechniki Wrocławskiej, podziwiając Wrocław. Na zakończenie dnia odbyła się pełna kreatywności i twórczości integracja klas, gdzie śmiechu nie brakowało.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy już o 7 rano jedząc pyszne śniadanie w hotelowym bufecie, a o 9 spakowani opuściliśmy zakwaterowanie udając się na spotkanie z przewodnikiem. Spacerując ulicami Wrocławia dotarliśmy na Stary Rynek, który jest jednym z największych rynków staromiejskich Europy, z największymi ratuszami w Polsce.

Opracowała: Izabela Owczarek

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *